Calzoncillos

17 september 2021 - Santander, Spanje

Dat is het meest gebruikte woord vandaag, was dus lastig te verkrijgen maar uiteindelijk wel gelukt. Zo af en toe laat ik wat spullen achter voor de volgen gast. Gisterenavond was top in de herberg met muziek van een Deens  stel en verhalen van de 85 jarige eigenaar van de herberg daarna lekker gegeten en vroeg naar bed als die Spajaarden zichzelf tenminste uitzetten.

Vandaag de mooiste route, over de kliffen van de Golf van Biskaje  prachtige uitzichten en mooi weer. Ben nu in Santander, blijf daar 2 nachten en zondag met de bus naar Irun en dan verder naar Biarritz waar de TGV op me wacht. Het valt me trouwes op hoeveel mensen er s'avonds met pleisters op hun voeten lopen. Gelukkig heb ik daar geen last van gehad. Zo te zien wordt morgen de eerste regenachtige dag. Gelukkig heb ik de  e-reader bij me

20210915_101053

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Feikje:
    Super mooi daar!!!!
  2. Petra van 't Klooster:
    17 september 2021
    Hoi Nico.. leuk om je blogs te lezen en zo je reisverhaal te volgen.. het was een mooi avontuur en zit er al weer bijna op..al heimwee naar de kleintjes? Geniet nog even van de laatste spaanse zonnestralen en wens je een goede reis terug!
  3. Claudia Steenis:
    17 september 2021
    Je foto's zijn prachtig! Mooi om andere mensen te ontmoeten onderweg!
    Nog even een fijne tijd en dan lekker snel terug!
  4. Marleen:
    17 september 2021
    Mooie foto's Geniet ze nog even!
  5. Annelies:
    17 september 2021
    Geniet er nog even van en een goede terugreis.