Cheating ofwel plan B

7 september 2021 - Bilbao, Spanje

Gisteren weer een pittige dag, 21 km omhoog en omlaag over vaak onbegaanbare paden. In Beba aangekomen geen kamer te vinden, 3 a 4 km verderop, geen zin in. Nog maar eens goed de route doorgenomen, komende 3 dagen 32 km per dag met 1000 hoogtemeters. Hmmm ga ik dit leuk vinden, ik denk van niet. De oplossing lag 200 meter verder. Elk uur een trein naar Bilbao . Moet ik mij daar schuldig over voelen? Absolut niet, vooral doen waar je blij van wordt.

Zit nu in een pension in Bilbao, stad verkend, Guggenhein gezien, de buitrnkant is al fantastisçh, nu aan de siësta, temperatuür zo'n 33 graden, dus vooral veel drinken en rustig aan doen  . Morgen weer verder vooral langs het strand dus een vlakke etappe.😎😎

1. Alien:
    7 september 2021
    Goede keuze Nico, goed voor jezelf zorgen 😉 en blijven genieten.👋
  2. Jolanthe Wolfswinkel:
    7 september 2021
    Lekker even rustig aan. Heel goed. En dan niet later spijt krijgen hè? Anders moet je het toch nog even over doen. Ach, wie ben ik: zojuist met de auto boodschappen gedaan!😅😎
  3. Els Berben:
    7 september 2021
    Heel goed. Je volgt je eigen pad, lopend, fietsend, treinen... hoe dan ook. Je innerlijke pad is leidend. En jij maakt keus waardoor je niet gaat lijden😉
  4. Theo:
    7 september 2021
    Wat een topprestatie en dan ook nog die hitte. Morgen even wat rustiger. Groet
  5. Annelies:
    7 september 2021
    Goed zo Nico gewoon een stukje met de trein het moet wel leuk blijven succes en veel plezier
  6. Marleen:
    7 september 2021
    Klinkt goed, veel plezier!
  7. Feikje:
    7 september 2021
    Wat een mooie tocht Nico! Succes en goed dat je een stuk met de trein gaat. Het moet leuk blijven in de hitte!
  8. Mariska:
    7 september 2021
    Is dit dan de Camino El Norte?
    4 km is idd een eind met heuvel op en af!
    Toch nog maar een keer terug gaan, voorjaar misschien?
    Geniet ervan!!
  9. Rob van duinkerken:
    Spijt dat ik niet mee gegaan ben Rob van Duinkerken
  10. Claudia Steenis:
    8 september 2021
    Plan B is zo te lezen ook prachtig!
  11. Anneke:
    8 september 2021
    Prachtige foto’s Nico! En weer heel wat stappen gezet.