LAS VEGAS !!!!

24 mei 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Ja hoor het is weer zover.  Extra inspectie  bij de Hooverdam voor Nico, Alle ramen open, motorklep, achterklep open. Spiegels onder de auto. Nico werd er weer uitgepikt voor  een uitgebreide controle. En dat terwijl ik er best wel netjes uit zie. Nog net niet" step out of the car and show your hands sir ".

Verder wel indrukwekkend om de dam in een soort maanlandschap te zien met veel publiek. Hier ook de openingsscene van golden eye  Zie de foto's . Nu op naar Las Vegas nog 50 km. te gaan. Met zwetende handjes over de strip rijden, de eerste ingang van hotel Plannet Hollywood gemist, nog maar een keer proberen ging gelukkig wel goed. Op het parkeerdek je autosleutels afgeven met mijn vraag of ik ze terug krijg "you won't" das mooi dan hoop dat het goed afloopt.  Aangekomen bij de incheck via de computer op naar de 17de verdieping, uitzicht viel tegen dus maar omgeboekt naar de 34st verdieping met een prachtig uitzicht op de strip en de fontein.  S'avonds mijn laatste dollars opgemaakt in het casino. Kunnen nu nog alleen maar naar de Mac. Ga Petra vragen voor een extra donatie of misschien kan de pizzeria wat sponsoren

1. Jolanthe Wolfswinkel:
    24 mei 2022
    Ah, leuk, die verhalen en foto's. Amerika: Marjolein en ik waren er ook zo van onder de indruk. Wat heerlijk om samen te doen lieverds! Geniet zoveel mogelijk. Ben zo benieuwd wat jullie favoriete herinneringen zullen zijn achteraf. Voor mij the Grand Canyon en Death Valley.
  2. Petra:
    24 mei 2022
    Met een wat jaloerse blik te kijken naar die overweldigende fotos die voorbij komen...zeer indrukwekkend evenals de ontbijtfotos die voorbij komen op de app. Daar kan ik nogniet zien dat jullie de buikriem moeten aanhalen. Lxxpetra
  3. Els Berben:
    24 mei 2022
    Nico, die boeven kop van jou wordt er natuurlijk uitgepakt en dan.... een oudere man op stap met zo'n mooie jonge dame... dat ziet er verdacht uit😂
    Geweldig dat jullie dit samen doen, echt wel bijzonder hoor.
    Beetje jammer is natuurlijk dat je je geld vergokt hebt. Stuur me je rekening dan sponsor ik wat😉
  4. Anneke:
    24 mei 2022
    Haha 😂 dit laatste is een de Visser dingetje, denk ik. Zo was ik lang geleden met mijn moeder naar Parijs. Op dag 1 ging er een groot deel van ons weekbudget op aan een tekening gemaakt op Montmartre..de rest vd dagen de maaltijd genuttigd bij Mac Donalds 🍟 Wat geweldig om jullie verhalen te lezen! En prachtige foto’s! Genieten!
  5. Liesbeth:
    24 mei 2022
    Super hoor Marije en Nico,heerlijk om samen onvergetelijke herinneren te creëren.
    xx Gradus en Liesbeth xx
  6. Annelies:
    24 mei 2022
    Wat een mooi verhaal Nico en weer schitterende foto's