Marije in haar element

27 mei 2022 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

Vandaag aangekomen in Santa Cruz, ongeveer 100 km. onder San FRANCISCO. De stad met het grootste pretpark ter wereld aan het strand .overigens niet met het meest enge spookhuis want dat was erg flauw. Morgen pakken we de rollercoaster. We zitten nu in een appartement met 2 kamers speciaal voor  Marije. Net wel een heel speciale bereide chicken teriaki gegeten. Ik vergis mij nog steeds in de hoeveelheid eten die je krijgt voorgeschoteld. Vanmorgen dacht ik 3 pancakes moet toch lukken maar na 1 cake zat ik al vol en moest om een doggi-bag vragen. De restanten liggen nog in de koelkast. De temperatuur is hier wat aangenamer, van 41 graden naar 20. Morgen nog 1 dagje en dan zit het er weer op.

1. Angelique:
    27 mei 2022
    Nou jullie hebben samen een prachtige reis gemaakt met vele indrukken en mooie herinneringen. En leuke anekdotes. Geniet samem nog van de laatste dag. En alvast een fijne terug reis gewenst