Een rondje Los Angeles

20 mei 2022 - Needles, California, Verenigde Staten

Het nog even lastig wat we zouden doen, een trip door de filmsstudio of toch wat meer van de stad zien. We hebben voor het laatste gekozen. Met een klein groepje door de stad hoppen met een zeer spraakzame gids. Erg leuk was de Original farmers markt. Van oorsprong bedoeld voor de boeren uit de omgeving om hun waren te slijten, tegenwoordig een hippe markt waar je lekker kan eten. Je schept op je weegt betaald en eet het lekker op. Verder zijn we tijdens de tour veel wijzer geworden. We hebben het zwembad van Leonardo Dicaprio gezien, 50 miljoen dollar. Weten nu waar Janis Joplin is overleden, waar Michael Jackson zijn overdosis heeft genomen. Huizen gezien van Orlando Bloom, Justin Bieber, George Michael en natuurlijk het beroemde playboy masion van Hugh Hefner. Zoals je leest een zeer leerzame tour. Tijdens een wandeling over de walk of fame dacht Marije dat Amerikanen aan gratis cadeautjes deden. Ze moest echter 5 dollar aftikken. Ook hier weer aan het eind van de tour een (on)vrijwillige bijdrage aan de gids.

We hebben de avond afgesloten bij de beroemde burgertent Wendy's

1. Petra:
    20 mei 2022
    Gratis kadootjes...ha ha ha.... dat doet mij denken aan reis naar tunesie wasr op het vliegveld kinderen stonden met bloemen....na heel lang aan dringen toch aangenomen... waarop gelijk gezegd werd geschenk bezahlen...duits bleek later door meerdere mensen gedproken te worden... dus marije: niks is meer gratis..zelfs hey weer niet met d3 klimaatveranderingen. Maar wat een avonturen beleven jullie...en dat allemaal terwijl de week niet voorbij is en jullie nog ruim een week ye gaan hebben. Ik geniet ervan lxxpetra

2. Misha & Mara:
    20 mei 2022
    Het huis waar Janis is overleden, waar Michael Jackson z'n overdosis nam.. erg opwekkend is het niet allemaal! Heb je ook nog het huis gezien waar een hollywoodster iedere ochtend een bordje Brinta at, waar een rockster zijn zoontje leerde fietsen, waar een beroemde regisseur postzegels verzamelde?
    Bedankt weer voor de update, en keep 'em coming!
    PS Marije je autootje staat bij ons op de oprit. Een gezellige ouwe krakepit!