Vakantie stress

14 mei 2022 - Schiphol, Nederland

Eindelijk het langverwachte smsje "negatief" dus eigenlijk een positief bericht na een dag vol spanning. Nog meer stress voor Marije. Hoe krijg ik 4 spijkerbroeken , 3 korte broeken, 3 jurken, 3 paar schoen en nog veel  meer shirts, cosmetica etc in een veel te kleine koffer of eigenlijk de grootste koffer die we hadden. Uiteindelijk na wat keuzemomenten toch gelukt. Verder was Marije goed voorbereid  in haar notitieboekje met belangrijke telefoonnummers stond 1 nummer  911

Dan de corona maatregelen die de hele dag in beslag namen, testen en downloaden en uploaden van formulieren en dan weer uitprinten voor de zekerheid. Vervolgens wachten op een akkoord van KLM om 4 uur s'nachts, maar met een fantastisch resultaat. We konden overal zo doorlopen terwijl er lange rijen stonden voor de mensen die niet thuis ingecheckt hadden.

Nu boarden op weg naar San Francisco

1. Petra:
    14 mei 2022
    dan heeft die slapeloze nacht toch zin gehad, zo doorlopen!!! wie had dat verwacht gezien de drukte buiten al.
    Een mooie reis, en het maken van mooie momenten
    lxx petra
  2. Els Berben:
    14 mei 2022
    Ja wat een stress voor vertrek, maar eind goed al goed. Geniet met volle teugen!
  3. Jolanthe Wolfswinkel:
    14 mei 2022
    En nu genieten van dat prachtige land, echt een land om met je dochter naar toe te gaan! Liefs van Jolanthe en Marjolein
  4. Misha & Mara:
    15 mei 2022
    Vakantie en stress, die twee woorden horen niet bij elkaar.. gelukkig is alles goed gegaan! Have a great time in God's own country!
  5. Angelique:
    15 mei 2022
    Geniet van en met elkaar. En de vele mooie indrukken die jullie op zullen doen. Bouwen aan herinneringen dat is zo mooi. Lieve groet van milco, angelique, isa en bas