Amerïkaans 0ntbijt en te dure pizzas

18 mei 2022

Om half 8 aan het Amerïkaanse ontbijt, waren we wel aan toe na ons gemiste diner van gister. 15 dollar lijkt veel maar je krijgt ook wat:2 gebakken eieren. Bacon  french toast en 2 worstjes zoveel dat je de lunch kunt overslaan.

Vervolgens de auto opgehaald, we dachten een toyota maar het werd een Audi Q5 Quatro met heel veel knopjes en alles elektrisch . Daar ik op de Saab maar 2 knoppen heb duurde het even voordat we op weg waren en vervolgens de eerste 10 minuten alleen bezig was met het instrumentenpaneel ipv op de weg te letten. Wat gelukkig alleen wat getoeter opleverde. Vervolgens op weg naar Monterey, ongeveer 200 kilometer, mooie kusten en veel landbouwgrond waar 10tallen Zuid-Amerikaans uitziende vrouwen en mannen aardbeien aan het plukken waren. In Monterey naar de Fiishermenswarf voor de Whalewatching, er was te veel wind dus voor de volgende dag geboekt.

Alles is hier 2 maal zo duur als in Nederland , biertje 8 dollar pizza 20 dollar plus 15 tot 20% fooi . Dinsdag om 9 uur Whalewatching

1. Petra:
    18 mei 2022
    Ik was vandaag bij d3 buren en pino liet mij d3 foto zien van de dure pizza van 20 dollar...20 euro dus....wat een scharminkel van een pizza...ik begreep dat die ook niet lekker was....tip: eet geen pizza's elders....tegen de pizza's van pino kan niemand tegen op...die audi 5 van jullie is ook wel geweldig..wat een bakbeest..straks willen jullie niet anders meer... toch een prachtige avonturen die jullie beleven...krihgen we nog het verhaal over jullie zeeziekte? Lxxpetra