Poppetjes kijken

9 september 2021 - Castro Urdiales, Spanje

Het is nu 8 uur in de avond en zit op de boulevard van Castro Urdiales in Calibrië waar hetijkt of het hele stadje is uitgelopen om zich te laten zien aan de anderen. Wat opvalt is dat het er veel zijn, en veel mensen zie ik meerdere malen voorbij komen . Veel mensen met honden en veel kinderwagens  . Je haalt de mensen eruit die uit eten gaan, netjes gekleed. Het is ook een mooi uitzicht met kalme zee en bijna rondom de heuvels . Ook veel elektrische stepjes hier waarvan de meeste harder gaan dan 30 , in Nederland verboden . Vandaag rustig aangedaan, maar 16 km ,8 omhoog en 8 omlaag. Het begint hier nu te schemeren en er vallen wat druppels. Tijd om afscheid te nemen.

1. Petra:
    9 september 2021
    Als ik je omschrijving lees van al die mensen lijkt het voorthuizen wel...volle terrasjes...honden alleen de kinderwagens avonds ontbreken dat is niet nederlands om met de babys avonds op pad te gaan. Prachtige foto's idd een hele rustige zee..stilte voor de storm? Hopelijk nu ook hier wat druppels of meer..is wat benauwd...succes morgen!
  2. Jolanthe Wolfswinkel:
    9 september 2021
    Vanavond in Zutphen ook mensen kijken vanuit het terrasje van Vaticano, Petra wel bekend. Na een klein fietstochtje van 10 minuten. Soms ben je opeens heel dankbaar voor je eigen leven zonder blaren en zo. 😅 nee hoor, ik vind het super stoer van je en benijd je om je moed en kracht. XJolanthe
  3. Claudia Steenis:
    9 september 2021
    Mooi dat je het zo kan bezien van jouw plekje op de boulevard. En fijn dat de mensen zo kunnen flaneren. Kun je toch ergens je mooie kleren laten bekijken. Klinkt wel als genieten, zeker als je de sfeervolle foto's ziet!
    Groetjes, Claudia
  4. Els Berben:
    9 september 2021
    Mensen kijken vanaf een terrasje.... onder het genot van??? Altijd een genot om mensen te kijken en dan je eigen verhaal er bij te maken.
    Geniet😘
  5. Angelique:
    10 september 2021
    Nico wij volgen je mooie verhalen. En dacht laten we nu ook eens een reactie plaatsen. Weet je hoe je je reis ook doet lopend, trein of anders. Het is jou persoonlijke reis. En verrijken doet het je zeker met toch wel op zijn tijd een frisse cerveza erbij toch? Het is sowieso een top.prestatie. denk dat ma en co vanaf een wolkje je bewonderen. Lieve groet van milco, angelique , isa ,justin en bas