Toch nog verrast

15 september 2021 - Noja, Spanje

Hola, todos,

Ging ik er gister vanuit dat het gedaan was met de klimmetje, werd ik vandaag toch nog verrast door een eerste catagorie . Niet dät de hoogte een probleem was maar de steilte en bijna geen pad, zie foto van de kaart en filmpje. Om van het ene strand bij het andere stand te komen moest ik mij door braamstruikeworstelen en over glibberige keien  en dat alles met naast mij een wat ongemakkelijke plek. Maar goed van het uitzich heb ik niet echt kunnen genieten. Wel even later op het prachtge strand van Noja aangekomen. Ben dan ook niet verder gegaan dan Noja, vond het zonde om het stran ongebruikt achter te laten. Heb mij inmiddels aangepast aan de Spaanse eetgewoonten, gewoon s' middags om een uur of 3 een salade mixta met een pasta of vleesgerecht, alleen sla ik de 10 uur maaltijd  over.

1. Feikje:
    15 september 2021
    Mooi verhaal Nico! Gelukkig kwam je op een prachtig strand terecht!
  2. Alien:
    15 september 2021
    Prachtig daar. Ontberingen leveren ook wat op, zo te zien. 👋
  3. Annelies:
    15 september 2021
    Je moet er wel wat voor doen maar dan heb je een mooi uitzicht en strand voor je zelf
  4. Annelies:
    15 september 2021
    Mooi uitzicht en strand voor jezelf genieten
  5. Marleen:
    Mooi uitzicht!
  6. Rob van duinkerken:
    15 september 2021
    Je hebt alleen dames als fans zie ik NICO HOE KOMT DAT ZO KNAP BEN JE. NIET GEINTJE GR ROBOT
  7. Claudia Steenis:
    15 september 2021
    Prachtige foto's Nico. Lekker genieten op het strand. En je eet als een Spanjaard en bent al net zo bruin !
  8. Theo van Sas:
    Lekker bezig Nico. Vooral de rustmomenten