Weer geen regen

16 september 2021 - Güemes, Spanje

Ondanks dat het er vanochtend dreigend uitzag, had ik alleen heel even wat natte wind. Heb dus wel mazzel met het weer, ook nu( 18.00) is het onbewolkt en ook morgen ziet het er goed uit,dan is het al weer de laatste etappe naar Santander, daar ben ik een paar dagen en regel daar de terugreis naar Biarritz waar mijn trein vertrekt. Vandaag een rustige etappe naar Güames zo' n 16 km. Een prachtige herberg met veel pelgrims vooral Spanjaarden. Gelukkig lig ik ook met een Duitser op de zaal die geen spaans spreekt,kan ik tenminste met ėėn sprechen. Vanmiddag in de herberg verwelkomt met een lunch, vanavond een diner en .orgen een desayuno en alles op basis van donativo ofwel wat je er voor over hebt. Volgens mij krijgen we ook nog een lezing over de camino. Hopelijk in het engels.

1. Petra:
    16 september 2021
    jammer dat die Spaanse taal cursus zo weinig heeft opgeleverd... succes morgen naar Santander,, geniet nog maar even.
    Thuis is weer werken
    lxx petra
  2. Els Berben:
    16 september 2021
    Hihihi😅. Ik had even andere associaties met natte wind...Mijn dirty mind😅mente sucia.
    Liefs Els
  3. Jolanthe Wolfswinkel:
    16 september 2021
    Ziet er mooi en groen uit daar!!!
  4. Ludo:
    16 september 2021
    Vervelend zo een natte wind in de ochtend gelukkig verliep de rest van de dag wel soepel🤪succes met laatste loodjes
  5. Anneke:
    16 september 2021
    Een natte wind… ik hoop dat het niet is wat ik denk! 😱 succes morgen met de laatste etappe! Je bent weer een mooie ervaring rijker!
  6. Misha & Mara:
    16 september 2021
    Kan iemand even stoppen met al die natte winden? We worden er onpasselijk van!
  7. Mara:
    16 september 2021
    Ben nu ook wel benieuwd wat je bedoelt met 'dreigend'. Hopelijk voldoende ventilatie op de slaapzaal..