Warm, nog steeds warm

13 september 2021 - Laredo, Spanje

Ben nu in Hazas, een dorpje van niks, tusser Islamar en Laredo. Maar er is een bar , supermercado en een herberg voor 8 euro per nacht. Dat is voldoende om 1 nacht te blijven. Vandaag 16 km gelopen meer wel zwaar met 3 km steil  omhoog over een glibberig vol met keien en grind. Blij dat het niet regende, dan was het onbegaanbaar geweest. Heb de handdoek vanmorgen netjes terug gegeven voor de mensen die zich zorgen maakten over m.ijn gedrag. Morgen ook een korte route naar Santona met kilometers langs het strand.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Petra:
    13 september 2021
    Goed opgevoed..terug geven wat je geleend hebt.. klinkt goed...bar..super mercado en zelfs slaapplaats...!! Leuk die routes langs het strand..ook wel toeristisch in die omgeving...wat meer foto's zou leuk zijn lxxpetra
  2. Claudia Steenis:
    Hoi Nico!
    Goed te lezen dat je veilig bent aangekomen aan het eind van je dag!
    Dat leest als een zware dag, met de warmte en het steile pad.
    Waar maakten de mensen zich zorgen over?
    Over jouw intensieve loopstijl?
    In ieder geval, geniet van je welverdiende
    rust en alvast veel wandelplezier langs de kust voor morgen!
    Claudia
  3. Rob van duinkerken:
    13 september 2021
    Voortaan kan je de pizza wel lopend. gaan bezorgen want je heb genoeg kilometers in je benen
    maar ik vind het super wat je doet was ik maar mee gegaan. Gr Rob
  4. Jolanthe Wolfswinkel:
    13 september 2021
    Klinkt al een eng pad, fijn dat je er veilig doorheen bent gekomen. Jolanthe
  5. Els Berben:
    13 september 2021
    Hihihi, zorgen? Mmmuh, nee hoor. Ik weet dat je een wel opgevoede jonge man bent. Nu je het nodige uitgespaard hebt op je overnachting, kan je misschien een handdoek kopen😅.
  6. Mariska:
    13 september 2021
    Well done! Mooi gebied daar. Gelukkig ben je niet uitgegleden teminste ik lees dit niet in je verslag terug 😃 het strand ziet er verleidelijk uit, geniet ervan en neem een lekker duik🌊🌞