Polè Polé

2 september 2021 - San Sebastián, Spanje

Vandaag was het polé polé ,wil je weyen wat dat betekend, vraag het Mara. Het was vandaag mistig,das van het mooiste uitzicht van deze trip qas nietst te zien. Het was hoog tot 800 meter( Jaizkibel)  over rotspaden en het was zwaar, zeer zwaar, heb mij nog nooit zo uitgeput gevoeld . En dan neem je het pad naar de herberg is die gesloten    . Ik dacht bij mijzelf ik zet geen stap meer, leg mijn slaapzak hier neer en ga slapen.

Maar ja  mijn water was op en had honger dus met het bootje de rivier over en de bus naar San Sebastian genomen. Nu in een hostel met  een kamer met 3 stapelbedden maar ik ben  de enige die er gebruik van maakt. Morgen een dagje San Sebastian en dan weer verder

1. Jan Polhout:
    2 september 2021
    Goed bezig ouwe jammer dat alles dicht was maar met jouw komt het wel goed doe nog even je best en kom veilig thuis spreek je later 💪👊
  2. Claudia Steenis:
    2 september 2021
    Vooruit met de geit, Nico! Maar rust eerst maar even lekker uit!
    Groetjes, Claudia
  3. Peter Boonen:
    2 september 2021
    Goed bezig. Pas goed op je zelf.
  4. Marije:
    2 september 2021
    Rust maar lekker uit na je eerste zware dag. Gelukkig geen last van geluidmakende kamergenoten.
    Xxx
  5. Petra van 't Klooster:
    3 september 2021
    Pittig eerste traject dus..goed geslapen en genoten van de stad San Sebastian? Succes morgen maar weer! Zet 'm op!
  6. Annelies:
    3 september 2021
    Wel pittig Nico neem op tijd je rust.
    Succes en veel wandel plezier.